Algemene Voorwaarden

Artikel 1

Opdrachten tot haarbehandelingen worden slechts uitgevoerd onder de hierna volgende bepalingen. Afwijkende afspraken gelden enkel indien dit schriftelijk tussen de klant en C'Lien, vertegenwoordigd door Celine Winkel, overeengekomen is.

Artikel 2

C'Lien verbindt zich met de klant overeengekomen behandeling uit te voeren.

Artikel 3

De klant verbindt zich voor de behandeling de afgesproken prijs te betalen. De betaling kan contant, middels IDEAL of per pin worden voldaan conform de op dat moment geldende tarieven.

Artikel 4

De klant mag zijn of haar afspraak kosteloos annuleren en/of wijzigen tot 24 uur van tevoren. Indien de klant de afspraak annuleert en wijzigt korter dan 24 uur van tevoren, of niet komt opdagen, worden 50% van de kosten in rekening gebracht en geacht voldaan te worden.

Artikel 5

C'Lien garandeert dat de uitgevoerde behandeling voldoet aan de eisen gesteld in het kader van de vakbekwaamheid. Hierbij maakt C'Lien gebruik van deugdelijke middelen en materialen.

Artikel 6

C'Lien mag er ten aanzien van de te verrichten behandeling vanuit gaan dat de klant daartoe in een goede lichamelijke conditie verkeert. Omstandigheden bij de klant die het resultaat van de behandeling kunnen beïnvloeden of die kunnen leiden tot voor de klant ongewenste nevenverschijnselen, dient de klant vooraf aan te geven. Hierbij valt onder meer te denken aan medicijnengebruik, allergieën en/of bestraling, het gebruik van doe het zelf producten en/of experimenten met het eigen haar.

Artikel 7

Indien de behandeling niet zoals de klant op grond van de overeenkomst redelijkerwijs mocht verwachten is, dan kan de klant een klacht indien bij C'Lien. De klant dient een klacht binnen vijf werkdagen na de behandeling schriftelijk kenbaar te maken.

Artikel 8

C'Lien reageert binnen vijf werkdagen op de klacht middels het uitbrengen van haar standpunt al of niet mondeling aan de klant.

Artikel 9

Indien de klacht van de klant gegrond wordt geacht door C'Lien, zal C'Lien een bindend advies worden gegeven inzake hoe te handelen. Dit bindend advies kan strekken tot (a). het kosteloos overdoen van de behandeling of (b). het retourneren van de behandelprijs.

Artikel 10

C'Lien aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor schade aan personen en/of zaken, noch vermissing van zaken, die op enigerlei wijze in verband kunnen worden gebracht met haar activiteit, ongeacht hoe die schade of vermissing is ontstaan.

Artikel 11

De klant is ongeveer 5 minuten vóór aanvang van de afspraak aanwezig in de kapsalon gevestigd op de Hoofdstraat 89 te Schimmert. Indien de klant niet tijdig aanwezig is, kan het zijn dat C'Lien niet instaat is de behandeling tijdig uit te voeren.

Artikel 12

Het staat C'Lien vrij om tariefwijzigingen door te voeren wanneer daar op grond van goedkoopmansgebruik of zakelijke overtuiging een reden toe is. De tariefwijziging zal tijdig gecommuniceerd worden indien vereist.

Artikel 13

Middels het maken van een afspraak en bezoek aan de kapsalon gaat de klant akkoord met bovenstaande algemene voorwaarden.

Artikel 14

In december kunnen afspraken niet gewijzigd/geruild worden vanwege de aankomende feestdagen. Het annuleren van een afspraak is wel mogelijk met inachtneming van artikel 4.

C'lien 


Adres

Hoofdstraat 89

6333 BG Schimmert

Parkeren: Kerk te Schimmert 


Contactgegevens

+ 31 (0)6 143 712 21

clien21@hotmail.com


Openingstijden

Zondag & Maandag

Gesloten

Dinsdag

09.00-21.00

Woensdag t/m vrijdag

09.00 - 18.00

Zaterdag

 09.00-13.00

©2021 Alle rechten voorbehouden
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website.